Zwroty i reklamacje

POLITYKA ZWROTÓW I ZWROTÓW

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów gwarantujemy Państwu prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 30 dni od jego otrzymania.

Warunkiem przyjęcia zwrotu zakupionego towaru jest jego nienaruszony stan, bez śladów użytkowania. Prosimy również o przesłanie paragonu fiskalnego potwierdzającego zakup (w przypadku faktur VAT faktura korygująca zostanie wystawiona po zwrocie)

Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia Klient złoży Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i być w stanie nienaruszonym. Koszty przesyłki pokrywa klient.

Zapłata za zwracany towar następuje w terminie 7 dni od otrzymania zwrotu, na wskazany przez klienta rachunek bankowy. W przypadku zwrotu zwracana jest tylko wartość towaru. Koszt dostawy i zwrotu nie podlega zwrotowi.

 

W przypadku reklamacji klient otrzymuje zwrot 6,30 zł za koszt wysyłki (przesyłka polecona ekonomiczna- Poczta Polska; dotyczy to rozmiaru S i prosimy o wysłanie tylko produktu bez oryginalnego pudełka).

Ocena reklamacji następuje w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu.

Biżuteria wykonywana na indywidualne zamówienie (zmiana koloru, zawieszki, kamienie) nie podlega zwrotom.

 

Formularz odstąpienia od umowy: Pobierz

Adres zwrotu:

P.H. Nova Impex

Wolności 19

63-400 Ostrów Wielkopolski

Polska

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium