
POLITYKA ZWROTÓW I ZWROTÓW
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów gwarantujemy Państwu prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
Warunkiem przyjęcia zwrotu zakupionego towaru jest jego nienaruszony stan, bez śladów użytkowania. Prosimy również o przesłanie paragonu fiskalnego potwierdzającego zakup (w przypadku faktur VAT faktura korygująca zostanie wystawiona po zwrocie)
Nie odbieramy paczek z paczkomatów!
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i być w stanie nienaruszonym. Koszty przesyłki pokrywa klient.
Zapłata za zwracany towar następuje w terminie 7 dni roboczych od otrzymania zwrotu, na wskazany przez klienta rachunek bankowy. W przypadku zwrotu zwracana jest tylko wartość towaru. Koszt dostawy i zwrotu nie podlega zwrotowi.
Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru – paragon fiskalny lub faktura VAT
W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient w pierwszej kolejności powinien skontaktować się z naszą firmą. Kolejnym krokiem (o którym poinformuje nasz pracownik) będzie odesłanie produkt do siedziby firmy P.H. Nova Impex wraz z opisem niezgodności oraz paragonem fiskalnym.
W przypadku reklamacji klient otrzymuje zwrot 7,00 zł za koszt wysyłki (przesyłka polecona ekonomiczna- Poczta Polska; dotyczy to rozmiaru S i prosimy o wysłanie tylko produktu bez oryginalnego pudełka).
Ocena reklamacji następuje w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. Uszkodzony towar zostanie naprawiony lub przy braku takiej możliwości wymieniony na taki sam pełnowartościowy, a jeśli jest to nie możliwe, na inny z naszego sklepu (w tej samej cenie)
Kolor produktu może nieznacznie odbiegać od zamieszczonych zdjęć. Jest to uzależnione od rodzaju monitora i nie może być podstawą reklamacji.
Reklamacji nie podlega:
• biżuteria z wadami jawnymi, o których kupujący wiedział (art.7 Ustawy z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego Dz.U. Nr 141 poz.1176) (takich aukcji nie przewidujemy umieszczać w naszej ofercie)
• biżuteria posiadająca uszkodzenia mechaniczne powstałe z powodu np. wgniecenia, otarcia, deformacje lub niewłaściwego dopasowania rozmiaru, itp.
• biżuteria odbarwiona oraz uszkodzona poprzez niewłaściwe użytkowanie i konserwację
Biżuteria Coccola Jewellery objęta jest 12 miesięczną gwarancją (nie dotyczy warstwy pozłacania).
Formularz odstąpienia od umowy: Pobierz
Adres zwrotu:
P.H. Nova Impex
Wolności 19
63-400 Ostrów Wielkopolski
Polska