Zwroty i reklamacje

POLITYKA ZWROTÓW I ZWROTÓW

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów gwarantujemy Państwu prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 30 dni od jego otrzymania.

Warunkiem przyjęcia zwrotu zakupionego towaru jest jego nienaruszony stan, bez śladów użytkowania. Prosimy również o przesłanie paragonu fiskalnego potwierdzającego zakup (w przypadku faktur VAT faktura korygująca zostanie wystawiona po zwrocie)

Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia Klient złoży Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy (e-mail: info@coccola.pl)

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i być w stanie nienaruszonym. Koszty przesyłki pokrywa klient.

Zapłata za zwracany towar następuje w terminie 7 dni od otrzymania zwrotu, na wskazany przez klienta rachunek bankowy. W przypadku zwrotu zwracana jest tylko wartość towaru. Koszt dostawy i zwrotu nie podlega zwrotowi.

Jeżeli klient skorzystał z darmowej dostawy, w przypadku zwrotu całego zamówienia lub jego części, otrzyma zwrot wpłaty umniejszony o koszt darmowej wysyłki (zgodnie z cennikiem).

 

 

Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru – paragon fiskalny lub faktura VAT

W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient w pierwszej kolejności powinien skontaktować się z naszą firmą. Kolejnym krokiem (o którym poinformuje nasz pracownik) będzie odesłanie produkt do siedziby firmy P.H. Nova Impex wraz z opisem niezgodności oraz paragonem fiskalnym.

W przypadku reklamacji klient otrzymuje zwrot 7,00 zł za koszt wysyłki (przesyłka polecona ekonomiczna- Poczta Polska; dotyczy to rozmiaru S i prosimy o wysłanie tylko produktu bez oryginalnego pudełka).

Ocena reklamacji następuje w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. Uszkodzony towar zostanie naprawiony lub przy braku takiej możliwości wymieniony na taki sam pełnowartościowy, a jeśli jest to nie możliwe, na inny z naszego sklepu (w tej samej cenie)

Kolor produktu może nieznacznie odbiegać od zamieszczonych zdjęć. Jest to uzależnione od rodzaju monitora i nie może być podstawą reklamacji.

 Reklamacji nie podlega:
• biżuteria z wadami jawnymi, o których kupujący wiedział (art.7 Ustawy z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego Dz.U. Nr 141 poz.1176) (takich aukcji nie przewidujemy umieszczać w naszej ofercie)
• biżuteria posiadająca uszkodzenia mechaniczne powstałe z powodu np. wgniecenia, otarcia, deformacje lub niewłaściwego dopasowania rozmiaru, itp.
• biżuteria odbarwiona oraz uszkodzona poprzez niewłaściwe użytkowanie i konserwację

Biżuteria Coccola Jewellery objęta jest 12 miesięczną gwarancją (nie dotyczy warstwy pozłacania).

 

Formularz odstąpienia od umowy: Pobierz

Adres zwrotu:

P.H. Nova Impex

Wolności 19

63-400 Ostrów Wielkopolski

Polska

 

Można zgłosić zwrot biżuterii, przez stronę InPost https://szybkiezwroty.pl/pl/Coccola

Koszt zwrotu tj. 12,99zł, zostanie odliczony od wartości biżuterii, zwracanej na konto bankowe.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium