Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO COCCOLA JEWELLERY
 
§1
Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy Coccola Jewellery prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci internet, na podstawie niniejszego Regulaminu
2. Właścicielem sklepu internetowego jest:
P.H. Nova Impex ul. Wolności 19, 63-400 Ostrów Wielkopolski Tel. (62) 738-66-66, 669-466-996
NIP: 622-100-45-83, REGON: 250236157
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem dokonania zakupów jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
5. Ceny podane w sklepie internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
6. Towary dostępne w sklepie internetowym są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.



§2
Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
a) składają zamówienie w sklepie www.coccola.pl,
b) emailem na adres dostępny na stronie internetowej sklepu,
c) telefonicznie, numer dostępny na stronie internetowej sklepu w zakładce Kontakt.
2.Po dokonaniu zakupów, na podany przez Klienta adres e-mail, zostanie przesłana wiadomość potwierdzająca przyjęcie zamówienia do realizacji.
3.Sprzedawca zastrzega sobie odmowy realizacji zamówień, gdy wzbudzają uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych.
4. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, termin i sposób dostawy.
5.Wszystkie ceny wyrażone są w walucie PLN.
6.Do każdego zamówienia należy doliczyć koszt dostawy.

Obowiązujący Cennik Dostaw:
 
- przesyłka polecona priorytetowa- 10,00 zł
- przesyłka kurier DPD- 13,00 zł
- przesyłka kurier DPD za pobraniem- 18,00 zł
- przesyłka kurier DHL- 15,00 zł

 
ZAMÓWIENIA OD WARTOŚCI 199,00 zł – przesyłka kurierska- GRATIS (nie dotyczy wysyłek za pobraniem)

 
7. Informacje znajdujące się na stronie internetowej sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Klienta.


§3
Płatności
1.Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
a) płatność przed odbiorem (płatność online za pomocą przelewu elektronicznego, online za pomocą karty płatniczej, przelewem na konto- wówczas towar zostanie zarezerwowany i wysłany na podany przez Klienta adres po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym.
Dane do przelewu: mBANK nr konta: 75 1140 2017 0000 4902 1174 7500
b) gotówka – wówczas zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru w siedzibie firmy P.H. Nova Impex, ul. Wolności 19, 63-400 Ostrów Wielkopolski (po uprzednim uzgodnieniu tego faktu z pracownikiem firmy).
c) pobranie (płatne kurierowi w momencie dostarczenia przesyłki)- każde zamówienie za pobraniem, potwierdzamy telefonicznie. Brak potwierdzenia (brak kontaktu telefonicznego), powoduje wstrzymanie wysyłki.
2.Do każdej sprzedaży wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta fakturę VAT (niezbędne podanie numeru NIP oraz stosowny komentarz w nadesłanym zmówieniu).
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę (nie dotyczy wysyłki za pobraniem).


§4
Wysyłka towaru
1.Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem firm wysyłkowych (Poczta Polska, firma kurierska DPD oraz DHL).

2.W przypadku złożenia dwóch zamówień (wspólny adres odbiorcy), za przesyłkę klient płaci tylko raz.
3.Towar wysyłamy w ciągu 48 godzin od wpłynięcia należności za dokonane zakupy. Zastrzegamy sobie jednak wysyłki w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia należności.
4. Możliwość odbioru osobistego (po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem firmy)

5.Zamówienia za które wpłata nie zostanie uregulowana w ciągu 7 dni kalendarzowych mogą zostać anulowane.
6.Przesyłki realizowane firmą kurierską DPD oraz DHL ubezpieczone są na pełną wartość zamówienia.
Przesyłki realizowane przez Pocztę Polską ubezpieczone są do kwoty 135,00 zł.
7.Sklep nie odpowiada za spóźnienia oraz inne straty spowodowane złą pracą Poczty Polskiej.


§5
Reklamacje
1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru – paragon fiskalny lub faktura VAT
2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do siedziby firmy P.H. Nova Impex reklamowany towar wraz z opisem niezgodności oraz paragonem fiskalnym.
3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru. 
4. 
W przypadku zwrotu zwracamy kwotę równą cenie towaru. Koszt dostawy i odesłania towaru do sprzedawcy nie podlega zwrotowi.W przypadku reklamacji, zwracamy koszt klientowi wartość za wysyłkę listem poleconym ekonomicznym 4,20 zł (jest to gabaryt A i prosimy o odsyłanie na nasz adres samego produktu bez pudełka)

5. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwracamy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.

6. Uszkodzony towar zostanie naprawiony lub przy braku takiej możliwości wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli jest to nie możliwe, wypłacamy nabywcy równowartość ceny produktu lub oferujemy inny dostępny w sklepie internetowym produkt.
7. Kolor produktu może nieznacznie odbiegać od zamieszczonych zdjęć. Jest to uzależnione od rodzaju monitora i nie może być podstawą reklamacji.
8. Reklamacji nie podlega:
• biżuteria z wadami jawnymi, o których kupujący wiedział (art.7 Ustawy z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego Dz.U. Nr 141 poz.1176) (takich aukcji nie przewidujemy umieszczać w naszej ofercie)
• biżuteria posiadająca uszkodzenia mechaniczne powstałe z powodu np. wgniecenia, otarcia, deformacje lub niewłaściwego dopasowania rozmiaru, itp.
• biżuteria odbarwiona oraz uszkodzona poprzez niewłaściwe użytkowanie i konserwację
8. Biżuteria Coccola Jewellery objęta jest 6 miesięczną gwarancją (nie dotyczy warstwy pozłacania).


§6
Prawo odstąpienia od umowy
1.Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumenta, gwarantujemy Państwu prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
2.Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie zakupionego towaru bez śladu użytkowania i w nienaruszonym stanie. Prosimy również o odesłanie paragony fiskalnego potwierdzającego zakup (w przypadku faktur VAT , po dokonaniu zwrotu zostanie wystawiona faktura korygująca).
3.Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży sprzedawcy, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
4.Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, nie może nosić śladów użytkowania. Koszty przesyłki ponosi Klient.
5.Wpłata należności za odesłany towaru nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zwrotu, na wskazane przez klienta konto bankowe.
Zwracamy kwotę równą cenie towaru. Koszt dostawy i odesłania towaru do sprzedawcy nie podlega zwrotowi.


§7
Ochrona prywatności
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.


§8
Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej sklepu Coccola Jewellery (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody.
 
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub problemów prosimy o kontakt z obsługą sklepu:
Tel. 669-466-996 lub (62) 738 66 66, e-mail: info@coccola.pl

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów