62 738 66 66, 669 466 996

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO COCCOLA JEWELLERY
 
§1
Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy Coccola Jewellery prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci internet, na podstawie niniejszego Regulaminu
2. Właścicielem sklepu internetowego jest:
P.H. Nova Impex ul. Spichrzowa 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski Tel. (62) 738-66-66, 669-466-996
NIP: 622-100-45-83, REGON: 250236157
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem dokonania zakupów jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
5. Ceny podane w sklepie internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
6. Towary dostępne w sklepie internetowym są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.


§2
Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej sklepu,
b) emailem na adres dostępny na stronie internetowej sklepu,
c) telefonicznie, numer dostępny na stronie internetowej sklepu w zakładce Kontakt.
2.Warunkiem dokonania zakupów w sklepie internetowym jest dokonanie rejestracji i podanie danych pozwalających na zweryfikowanie odbiorcy.
3.Po dokonaniu zakupów, na podany przez Klienta adres e-mail, zostanie przesłana wiadomość potwierdzająca przyjęcie zamówienia do realizacji.
4.Sprzedawca zastrzega sobie odmowy realizacji zamówień, gdy wzbudzają uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych.
5. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, termin i sposób dostawy.
6.Wszystkie ceny wyrażone są w walucie PLN.
7.Do każdego zamówienia należy doliczyć koszt dostawy.
Obowiązujący Cennik Dostaw:
 
- przesyłka polecona priorytetowa- 10,00 zł
- przesyłka firmą kurierską UPS- 15,00 zł
- przesyłka firmą kurierską UPS za pobraniem- 22,00 zł
 
ZAMÓWIENIA OD WARTOŚCI 199,00 zł – kurierska przesyłka- GRATIS
 
8. Na naszej sklepie realizujemy kody rabatowe, jednak kody rabatowe różnego typu nie łączą się.
10. Biżuteria wykonana pod zamówienia indywidualne (zmiana kolorów, zawieszek, kamieni) nie podlega zwrotom.
11. Informacje znajdujące się na stronie internetowej sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Klienta.

§3
Płatności
1.Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
a) przelewem- wówczas towar zostanie zarezerwowany i wysłany na podany przez Klienta adres po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym.
Dane do przelewu: mBANK nr konta: 75 1140 2017 0000 4902 1174 7500
b) gotówka – wówczas zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru w siedzibie firmy P.H. Nova Impex, ul. Spichrzowa 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski (po uprzednim uzgodnieniu tego faktu z pracownikiem firmy).
c) płatność elektroniczna
2.Do każdej sprzedaży wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta fakturę VAT (niezbędne podanie numeru NIP oraz stosowny komentarz w nadesłanym zmówieniu).
2. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

§4
Wysyłka towaru
1.Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem firm wysyłkowych (paczkomatów Poczta Polska, firma kurierska UPS).
2.W przypadku złożenia dwóch zamówień (wspólny adres odbiorcy), za przesyłkę klient płaci tylko raz.
3.Towar wysyłamy w ciągu 48 godzin od wpłynięcia należności za dokonane zakupy. Zastrzegamy sobie jednak wysyłki w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia należności.
4.Zamówienia za które wpłata nie zostanie uregulowana w ciągu 14 dni kalendarzowych mogą zostać anulowane.
5.Przesyłki realizowane firmą kurierską GLS ubezpieczone są na pełną wartość zamówienia.
Przesyłki realizowane przez Pocztę Polską ubezpieczone są do kwoty 135,00 zł.
6.Sklep nie odpowiada za spóźnienia oraz inne straty spowodowane złą pracą Poczty Polskiej.

§5
Reklamacje
1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru – paragon fiskalny lub faktura VAT
2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do siedziby firmy P.H. Nova Impex reklamowany towar wraz z opisem niezgodności oraz paragonem fiskalnym.
3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru. 

W przypadku, gdy reklamacja nie może być rozpatrzona w tym terminie, Sprzedawca powiadomi o tym fakcie Klienta, informując go jednocześnie o powodach opóźnienia i planowanym terminie rozpatrzenia reklamacji, nie dłuższym jednak niż 30 dni roboczych.

4.Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwracamy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
5.Uszkodzony towar zostanie naprawiony lub przy braku takiej możliwości wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli jest to nie możliwe, wypłacamy nabywcy równowartość ceny produktu lub oferujemy inny dostępny w sklepie internetowym produkt.
6.Kolor produktu może nieznacznie odbiegać od zamieszczonych zdjęć. Jest to uzależnione od rodzaju monitora i nie może być podstawą reklamacji.
7. Reklamacji nie podlega:
• biżuteria z wadami jawnymi, o których kupujący wiedział (art.7 Ustawy z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego Dz.U. Nr 141 poz.1176) (takich aukcji nie przewidujemy umieszczać w naszej ofercie)
• biżuteria posiadająca uszkodzenia mechaniczne powstałe z powodu np. wgniecenia, otarcia, deformacje lub niewłaściwego dopasowania rozmiaru, itp.
• biżuteria odbarwiona oraz uszkodzona poprzez niewłaściwe użytkowanie i konserwację
• biżuteria srebrna złocona i miedziowana, która podlega naturalnemu ścieraniu
8. Biżuteria Coccola Jewellery objęta jest 6 miesięczną gwarancją (nie dotyczy warstwy pozłacania).

§6
Prawo odstąpienia od umowy
1.Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumenta, gwarantujemy Państwu prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
2.Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie zakupionego towaru bez śladu użytkowania i w nienaruszonym stanie. Prosimy również o odesłanie paragony fiskalnego potwierdzającego zakup (w przypadku faktur VAT , po dokonaniu zwrotu zostanie wystawiona faktura korygująca).
3.Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży sprzedawcy, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
4.Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, nie może nosić śladów użytkowania. Koszty przesyłki ponosi Klient.
5.Wpłata należności za odesłany towaru nastąpi w ciągu 7 dni od otrzymania zwrotu, na wskazane przez klienta konto bankowe.
Zwracamy kwotę równą cenie towaru. Koszt dostawy i odesłania towaru do sprzedawcy nie podlega zwrotowi.

§7
Ochrona prywatności
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.

§8
Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej sklepu Coccola Jewellery (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody.
 
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub problemów prosimy o kontakt z obsługą sklepu:
Tel. 669-466-996 lub (62) 738 66 66, e-mail: info@coccola.pl
Akceptuje politykę prywatności Cookies